In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela Schoenmaker - WaarBenJij.nu In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela Schoenmaker - WaarBenJij.nu

In Bangkok

Door: Pamela

Blijf op de hoogte en volg Pamela

14 September 2015 | Thailand, Bangkok

We zijn aangekomen in Bangkok! Vanochtend kwart over 5 Nederlandse tijd, kwart over 10 Thaise tijd zijn we aangekomen op het vliegveld van Bangkok.
De vlucht is aardig voorspoedig gegaan, geen vertragingen. Maar wat duren 12 uur vliegen lang als je niet kunt slapen!
Na de overstap op Kuala Lumpur hoefde we gelukkig nog mar 2 uurtjes te vliegen.
Eenmaal op het vliegveld in Bangkok ging het jammer genoeg niet meer zo snel.. Nadat we uit het vliegtuig waren gestapt werden we naar de bagageclaim/immigratiedienst verwezen. Wij hoopten dat we in één keer door konden gaan omdat we onze visums al voor elkaar hadden. Jammer maar helaas, ook wij moesten in de rij staan. Na eerst het formulier te hebben ingevuld hebben we nog bijna een uur in de rij moeten staan voor de visums. Op het vliegveld nog een broodje gegeten en toen met de Citytrain naar het centrum van Bangkok gegaan. Daar met de tuktuk en om 14:00 waren we dan eindelijk aangekomen op onze bestemming. Na ons opgefrist te hebben zijn we gelijk de stad ingegaan. Daar hebben we ons laten ompraten voor een toer met de tuctuc door de stad zelf. Toch nog best wel leuk en de meeste bezienswaardigheden hebben we in één keer gezien. Bijvoorbeeld de tempel met de staande boedah van 30m, echte 'thaise fashion', de tempel van de Lucky boedah, de golden moutain tempel waar je met heleboel trappen om hoog klimt en het parlement. Na deze trip waren we beide erg vermoeid en hebben we besloten om te gaan eten en daarna lekker op tijd ons bedje op te zoeken. We blijven nog 1 dag in Bangkok en daarna trekken we door naar Ayutthaya.

• 15 September 2015 - 00:39

Regina:

Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Pam en niet slapen in een vliegtuig...What happend!? ;)
    Veel plezier nog in Bangkok.
    Liefs uit het regenachtige Nederland

• 15 September 2015 - 09:57

Kees En Natas :

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!! Geniet van jullie reis toppertjes!! We kunnen jullie zo mooi in de gaten houden xxx

• 15 September 2015 - 12:31

Gerie:

Hoi Lievers
    zo leuk om alles te kunnen volgen
    wat een mega drukke stad is Bangkok he
    ik hoop dat jullie vaak wifi hebben
    groetjes ik hou van jullie kus mama

• 17 September 2015 - 14:43

Henriette:

Hoi beide, fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Wat een cultuurverschil moet dat zijn! geniet er van!!

• 17 September 2015 - 17:26

Tante Rika:

Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn

Knuffel tante rika

Pamela

Op 13 september reizen David de Graaf en ik, Pamela Schoenmaker, samen naar zuid-oost Azië om daar ongeveer 6 maanden lang rond te trekken met de backpack. We zullen proberen om zo goed (en zo vaak) mogelijk bij te houden hoe het met ons gaat en waar we heen gaan. Groetjes, Pamela Schoenmaker David de Graaf

Actief sinds 26 Aug. 2015