Een 'overzicht' van de reis - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Pamela Schoenmaker - WaarBenJij.nu Een 'overzicht' van de reis - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Pamela Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Een 'overzicht' van de reis

Door: Pamela

Blijf op de hoogte en volg Pamela

07 September 2015 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Op zondag 13 september vliegen we naar Thailand, Bangkok, de eerste stop op onze rondreis.
Het plan is om in 6 maanden tijd van het Noorden van Thailand naar Laos te trekken vervolgens via Laos naar Cambodja, van Cambodja naar Vietnam, van Vietnam naar Myanmar en van Myanmar weer terug te komen in Thailand om daar nog richting het zuiden te trekken.

We hopen jullie via deze blog op de hoogte te houden van de reis.
De voorbereidingen zijn in ieder geval in volle gang!

• 10 September 2015 - 20:20

Peter En Marja:

De reis van jullie leven!
    Wij gaan jullie volgen.
    Heel veel plezier!

• 14 September 2015 - 13:48

Tim:

Het begin is er, veel plezier en geniet er van!!
    machtig mooi!!

• 17 September 2015 - 17:21

Tante Rika:

Hoi Pamela en David

Leuk om jullie verslag te lezen. Ik ga jullie zeker volgen .
    Heb veel tijd om jullie reis te volgen. Zit nog steeds met mijn been omhoog, het gaat de goede kant op, nog 2 weken dan moet ik weer terug voor controle , foto maken en dan naar de arts. Als alles goed is hoop ik langzaam alles op te mogen bouwen, dus fietsen en weer gaan auto rijden. En weer met kensi en dani leuke dingen gaan doen. En ik krijg terapie .
    Op dit moment dat ik schrijf regent het hier, het is buiten 15 graden brbrbr koud haha. Ome Wim is eten aan het koken . Aardappels verbrand

Pamela

Op 13 september reizen David de Graaf en ik, Pamela Schoenmaker, samen naar zuid-oost Azië om daar ongeveer 6 maanden lang rond te trekken met de backpack. We zullen proberen om zo goed (en zo vaak) mogelijk bij te houden hoe het met ons gaat en waar we heen gaan. Groetjes, Pamela Schoenmaker David de Graaf

Actief sinds 26 Aug. 2015